Wednesday, October 29, 2003

人物簡介

曾小姐投訴我o係od寫o既人物關係太亂,所以我嘗試寫清楚d:

Erin 同房  

Andy 台灣仔 --即係o係我兩日半入面只係訓左六個鐘之後仲要朝早十一點半打俾我,叫我幫佢買水o個個

Mett 泰國人 --我成個fall break 都係同佢一齊,同佢勁好傾,因為兩個都好白痴

Natalie --同我一齊o係bu過黎,又係白痴婆

Erika --Natalie同房

Stephaine --我層樓個ra

Manu 巴西人--下面層樓個ra

基本上我生活入面出現得最多都係佢地o家啦,你地儘量將d事件match番個人,鍾意可以去我album o個度match埋個人頭o既。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我想問Natalie響BU個時係咪有學過小提琴架??

我記得我學小提琴個時,同班又有個叫Natalie,個樣好似佢架!!(我睇左你d相啦!!)

響香港好掛住你既maggie

8/03/2005 11:06 PM  

Post a Comment

<< Home