Friday, November 19, 2004

百樣人

對唔住
我失敗左,仲係諗住個present。
琴晚發夢christie寫左個中文(?!)o既e-mail比我地,但係唔知點解我個腦係用英文理解。總之個e-mail就係點名講晒我地有咩做得唔好,不過詳情我起身o個陣已經唔記得左啦。
慘.........直至依家都仲係未收倒佢e-mail呢...........唔知點解
你真係咁忙?
不過有一樣野我覺得好得意。我地三個人有三種完全唔同o既態度。
有人為左分數、有人為結果、有人為享受過程而做好個present。
到最後面對一個無想像中成功o既present,有人發晒脾氣話其他人唔做野,其他人做得點差、有人做完算唔理、有人係咁話自己有咩做得唔好。
都幾好笑,一樣米養百樣人。做完個present我諗我地三個人都好難再一齊lu.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home