Friday, November 19, 2004

有錢人

上個星期六同阿嘉食飯,佢陪我去考cre 途中,我講左d 咁o既野:
q:其實我地呢個階層都幾得意。
k:點解?
q:因為我地係中產,又唔係最窮連飯都無得食,又唔係最有錢幾萬食一餐。亦都因為咁,我地比較有危機感,知道努力有機會可以爬上去,知道唔小心真係會跌落深淵永不超生。但係我地下面同上面o既人都唔係,因為你太窮,你就覺得自己根本完全無機會向上爬,上層價值對你黎講太遙遠;相反如果你係上層,你所擁有o既野太多,存款數字咁多個零,你又點會諗無零o個陣會點?衰極都有個譜啦﹗

其實唔知係咪真係咁o家呢?阿嘉講佢實習o既趣事/苦況,我地同時感嘆自己o既世界太細,有好多野我地都未見識過。對於上層同下層人仕o既想法,我真係一概不曉,唔知好有錢同好窮o既人o既生活係點o家呢?
去左"someone's gonna do it. why not u?"(後尾睇番個廣告,真係覺得佢地d氣有幾分似)o個個follow-up talk。其實我本身諗住會多人d,part time 喎,而且佢講到明俾錢你賺,應該有好多香港人仆倒去o家?
我仲以為太子大廈離中環地鐵站好遠,係咁由學校飛出去,點知.....oh...一出就係..........咪o係文華隔離。一上到三樓就見兩位姐姐o係度睇個平面圖搵bookazine,八卦問佢地:「你地都係黎聽talk呢?」

姐2(<--square):係呀。你係咪讀緊書o家?
q:係呀。
姐2:我地poly o家。
q:啊,我bu o家.......(過左一陣)你地讀marketing o家呵?
姐2:(超驚訝狀)下?你點知o家?我地有marketing刻住o係個額頭度咩?
..................估你地讀marketing 都好正常姐,唔通估你讀醫咩,再加上係poly.....

於是乎我地三個人好低b咁行左個圈,發覺間死人野原來o係水牌後面,而且已經有大約十個好似大學生咁o既物體坐左o係兒童圖書角o個度,仲發現左why not you同佢個fans。
一如以往,佢一開始就問我地有無問題,我好想問:「你有無問題成日問我地有無問題?」咩都唔知就問,我真係會問好多野:你間公司做咩?買咩書?點解要買呢d書?target邊個?d書講咩?個parttime做咩?幾時做?幾時開始?有無training?........

佢好快就o係度偷笑,又話d香港學校都係唔會問問題o家啦,上次開talk都要講左成個鐘先有人夠膽舉手云云。原來佢想我地sell佢d home-learning o既書,仲係要一setset 咁sell,一set要成三千幾。最估唔到o既係,敵人 阿米老鼠set竟然要五萬幾﹗﹗﹗仲要幾好賣添喎﹗五萬蚊一set書,我帶佢去orlando disneyworld 唔好?仲平添呀,五萬蚊唔係旺季夠一家大細包機票玩五日住埋disney酒店啦﹗﹗有錢都唔係咁用呀嘛..........米老鼠又唔會跳出黎同你個仔玩,駛唔駛五萬呀﹗
不過又係唔係咁難理解呢?其實我星期六番工o個個kids' gallery小朋友平均每月都要交二千蚊o家喎........如果三千蚊一set書用幾年,d家長仲係話時話會覺得幾抵。最緊要講到依家個教育制度有幾唔店,用左呢套自學書有幾好...blahblahblahblah.......我又覺得佢地會信。anyway,我仲未睇過d書,唔知有幾好呢?home-learning books去到大學都仲有喎.........

佢又用高薪引誘我地,話如果你為左錢咁就岩,parttime都係為左咁姐,事情就係:
(無時間限制,無限制時間番工)
有commission分(好似話有10%,即係每賣一套有三百)
賣倒二百五十set送免費來回機票去美國+包食住
賣倒五百set現金二十五萬幫你交埋稅送去你戶口

平均新仔一個星期可以賣兩set,top sales就二百。我唔知幾時先可以sell倒500set呢?俾咁多錢我都唔知點算.........最鍾意佢有training,教你點sell野。我其實最想學你d,好想靠why not you呢個機會,睇下自己係咪可以從商,因為對marketing都有d興趣。
anyway,我會sign-up 見步行步。又唔駛買書又唔駛簽野,佢最多都係欺騙我d時間,我都仲有少少青春可以浪費,唔緊要。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

家長向個方面係好捨得洗錢ga....之前我都聽過同事話要買米老鼠英文書.....kang1

8/04/2005 11:08 AM  

Post a Comment

<< Home