Monday, November 22, 2004

嗚呼哀哉

終於都等到present個成績
哈,同上年一樣。
我諗佢其實幾介意阿tin唔記得d lines,一開頭就話disappointing。都幾過份o家.....因為要拿番本書黎睇。同埋有considerable overlap in questions所以令人hard to follow。
唔知,我睇e-mail o個一下個頭「嘭嘭聲」咁,好痛,剩係想快d睇完佢。睇完我都覺得唔明咁.......其實係咪我地planning plan得唔好呢?係咪d questions 本身set得有問題?或者我地將太多重點放o係performance度,而groupmates無認真討論過d 問題?其實我都係認為一堂咁少時間只係講一個theme會好d,依家講左兩個,可能真係會無focus。或者講o既野太多會令人食唔倒。
我好想evaluate究竟出現左咩問題,下次唔好再犯。
幾好笑,tietie上堂講到我好似懶勁咁,其實我一直都唔係擰高分。
詛咒......
究竟係咪group work對我黎講先係詛咒?
算啦,上佢d堂一向都唔係為左擰高分,我係因為佢勁、佢harsh,我先會死死地氣跟佢o既........
可憐o既present,你安心咁去啦。
嗚呼哀哉﹗
p.s. drama 功課已經做完,要將我o既注意力集中o係第二d野上面先.....做咩好呢..............

0 Comments:

Post a Comment

<< Home