Thursday, March 10, 2005

粗口指數嚴重超標

今日講粗口加默念粗口o既密度達歷史新高,粗口指數嚴重超出安全程度。
首先一番學就見倒民主牆有日日同志o既文章,但係發現並唔係佢寫o既 (shit),當然又係xxx o家啦 (fuck)。識左佢四年鬧左佢咁多次,都仲係要做人影子。佢話自己係國事彊屍,我話佢係xxx o既腐屍。即係bioharzrd打極唔死o個d zombie,打斷佢d手手腳腳都仲係會滿身鮮血 (岩岩流出黎我諗鮮掛)「吓~吓~吓」撲埋黎o個d。真係無救﹗我真係怕左佢地兩公婆。呢個世界暫時我最怕都係佢兩個。
(註:以上o既粗口我真係望住民主牆講左出黎)
跟住放左學,諗住去尖沙咀行下,點知不幸o既事情就發生。(用廣東話打先夠傳神呀)
一出地鐵站就遇倒個molly阿叔係咁追住我做問卷,本來我已經戒左同呢d人講野o家啦嘛,點知佢講到自己仲未開齋(o個陣已經夜晚九點幾),我忍唔住笑:「好啦好啦。」
點知,大禍臨頭。
呢個阿哥口水多過茶,講左成分鐘只係問我筆譯同即時傳譯有咩分別。因為佢聽倒我話讀翻譯就問我d同學係咪會去做法庭o既即時傳譯,我覺得有需要釐清呢個謬誤,就多口講左句:「咁都要睇佢讀即時傳譯定筆譯o既。」跟住佢又花多左五分鐘問我將來想做咩:「你有無諗過十年之後係點?」(十日之後我都唔知啦) 就一輪咀咁講自己點樣經歷金融風暴同sars做網吧生意唔得,最後入左呢間公司。
到最後終於入正題:「你知唔知咩叫direct sale?」(大wok)
「直接提供服務或者貨品,同傳銷唔同。」
「無錯啦﹗」(頂,我落左堂啦!今次答岩要扣分o家)
佢講左一輪又話自己公司提供d咩產品,咩美容、健康食品。
「小姐,你d皮膚有d問題。」(你身痕呀?)
「係呀,之前內分泌有問題,依家慢慢好緊。」
「係呀,我女朋友之前都係呀做左兩次小手術,之後就敏感,都係食左我公司產品先好番炸,依家d皮膚幾滑呀(夠啦)。我女朋友好可愛 [超甜個咀放大五倍o個種笑容],真係好可愛o家,我遲d俾相你睇呀。(左勾拳)」
如是者又過左一輪,佢講極我都話無興趣。我話唔擔心我d皮膚添,係好緊呀。佢就出絕招:「一係咁呀,你留低個電話俾我,有咩事聯絡你呀,做個朋友都好呀,我地咁有緣見面講左咁耐。(我同訓o係你隔離個露宿者都有好緣呀,企o係佢隔離咁耐)」
「唔駛啦。」
「你咁有戒心,係咪因為我個行業定係覺得我個人有問題呀?」
「呀....你o既人格無問題,不過我真係對呢個行業無興趣。」
「不如你咁諗呀,你當我係朋友。譬如你當o係bar或者街度撞倒你個醫生,咁佢問你要電話做朋友,你都會俾啦係咪先。」(對唔住唔會,要問做咩唔睇醫生o個陣問)
「咁你依家個身份係咁呀嘛。」
「咁啦,你話我個人格無問題,咁我選擇左呢份工,而你對呢份工咁有戒心,咁即係我個人有問題啦。(右勾拳) (下,你講乜春呀?你個人格同行業都無問題,最大問題係你迫我俾個電話你)算啦算啦,呢d哲學問題,唔緊要唔緊要.....」
.............
「你俾個電話我啦?我唔係會煩人o既人黎o家。」
最後我忍唔住拍一拍佢膊頭:「有機會,有機會。」然後開始走。
「死野........................open d 啦﹗..........拜拜」
(我打到你個死pk七孔流血o係條街度爬呀拿)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home